Trójmiejska Strefa Szkód

Toyota RAV IV

▪ Powszechne zdarzenie na jednym z trójmiejskich parkingów. Kierowca wykonując manewr cofania, uszkadza przód stojącego pojazdu. Na miejscu zostaje spisane oświadczenie.

▪ Sprawca zdarzenia korzystał już z naszych usług wcześniej. Z racji zadowolenia ze współpracy, poleca Trojmiejską Strefę Szkód poszkodowanej.

▪ Po kontakcie, w trybie ekspresowym pojawiamy się pod jej domem. Przyjmujemy zgłoszenie, wykonujemy oględziny pojazdu oraz pobieramy komplet dokumentów. Po zgłoszeniu szkody wysyłamy kosztorys wraz z dokumentacją fotograficzną w celu akceptacji do Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Uszkodzony zderzak, błotnik oraz reflektor wymagający wymiany. Nasz kosztorys opiewa na 8300 zł.

▪ Niestety TU kwestionuje zaproponowany przez nas zakres i zarządza własne oględziny. Przedstawiciel ubezpieczyciela kwestionuje wymianę błotnika i przedstawia kosztorys – 2863 zł. Różnica znaczna, więc nie pozostaje nam nic innego jak powalczyć w imieniu klienta.

▪ Zamawiamy części zamienne, podstawiamy poszkodowanej auto zastępcze i przyjmujemy uszkodzony pojazd do naprawy. Po demontażu elementów, udowadaniamy złamanie błotnika w dwóch miejscach, podważone przez rzeczoznawcę. Wykonujemy zdjęcia i wysyłamy obszerną dokumentację uzupełniającą do TU. Po 10 dniach odbywają się dodatkowe oględziny, po których otrzymujemy pełną akceptację naprawy.

▪ Reasumując.
Ubezpieczyciel podważając nasz kosztorys, nie tylko nie zaoszczędził na naprawie, ale dodatkowo słono zapłacił za okres korzystania z samochodu zastępczego, który w tym przypadku trwał 20 dni.

TRÓJMIEJSKA STREFA SZKÓD SP. Z O.O.

ul. Szafarnia 11/F8 80-755 Gdańsk
NIP: 583-338-42-92
REGON: 385216983
KRS: 0000821690
Numer konta: 75 1140 2004 0000 3102 7961 7566

Trójmiejska Strefa Szkód 2022 © Wszystkie prawa zastrzeżone

REJESTROWANA OSOBA JEST KLIENTEM

REJESTROWANA OSOBA NIE JEST KLIENTEM