Trójmiejska Strefa Szkód

Realizacja

Mitsubishi Pajero

Miejsca parkingowe wzdłuż drogi, bardzo często spotykane. Jak się okazuje są nie do końca bezpieczne. W tym przypadku sprawca wyjeżdżając z prostopadłej drogi chyba zapomniał skręcić i uderzył w lewy bok pojazdu dopychając go do krawężnika… Na szczęście ktoś zauważył zdarzenie i udało się go namierzyć. Uszkodzenia jak się później okazało tylko wizualnie nieznaczne: listwa na błotniku, błotnik, chlapacz, próg i drzwi… Dostajemy zgłoszenie, pojawiamy się na miejscu. Szybka analiza szkód i potrzeb, pobieramy dokumenty, zgłaszamy szkodę. Poszkodowany jako pasjonat pojazdu, zleca naprawę bezgotówkową. TU decyduje się wysłać swojego rzeczoznawcę. Czekamy grzecznie kilka dni na ocenę techniczną. Błotnik – naprawa! Belka progowa (przy przełamanej konstrukcji) – naprawa. Porysowana listwa chromowa na belce progowej – naprawa. Nakładka na belce progowej (element częściowo nie lakierowalny) – naprawa. Brak pomiaru geometrii czy sprawdzenia zawieszenia przy uderzeniu w koło. Nie ma sensu dalej wymieniać. Wycena na całe 3470 zł. Robimy swój kosztorys zgodny z technologią naprawy, na częściach oryginalnych na 16000 zł. Z przygotowanym zamówieniem części czekamy na formalność – akceptację. Po kilku dniach wraca do nas cały pokreślony – szkoda całkowita na czerwono. Wartość pojazdu przed szkodą zaniżona o ponad 6000 zł (realna wartość pojazdu to ponad 20 000 zł.) i wyliczają sobie odszkodowanie na 4000 zł. do wypłaty Trudno uwierzyć w tą skrajność… no, ale bywa i tak. Podważamy wartość pojazdu, zdobywamy z wielkim trudem akceptację kosztorysu, rozszerzamy zakres naprawy o kilka elementów zawieszenia i realizujemy założenia. Poszkodowany przez cały czas naprawy korzysta z samochodu zastępczego, spędzając święta w radosnej atmosferze. Wszystko robimy za niego! Bez opłat, bez wychodzenia z obrębu domu i co najważniejsze – bez stresu!