Trójmiejska Strefa Szkód

Realizacja

Renault Espace

Piątunio, godzina popołudniowa. Zaczynają się żniwa dla kierowców TAXI. Nasza poszkodowana dostaje zlecenie pod prestiżowy hotel na śródmieściu. Wjazd pod niego jest możliwy po schowaniu słupka w podłoże i zapaleniu zielonego światła. Zielone światło, poszkodowana rusza i bam. Słupek nie schował się do końca i zrywa miskę oleju wraz z osłonami. Sytuacja patowa. Dostajemy zgłoszenie. Jedziemy na gorąco na miejsce zdarzenia. Dyrektor hotelu zaskoczony, niechętnie pisze oświadczenie, jednak nie wskazuje numeru polisy. Organizujemy holowanie pojazdu na warsztat, a poszkodowanej od ręki wręczamy samochód zastępczy. Dwa dni później dostajemy numer polisy, zgłaszamy szkodę, od poszkodowanej uzyskujemy stosowne pełnomocnictwa. Aviva decyduje się wykonać oględziny. Przy szkodach gospodarczych jest to często spotykane. Grzecznie czekamy. Po 7 dniach mamy akceptację kosztorysu. Zamówienie części z ASO i po 12 dniach autko wraca do poszkodowanej. Naprawa zakończona, faktury i roszczenie za utracone dochody wysłane z kompletem dokumentacji. Ubezpieczyciel wypłaca środki po 68 dniach. Tak to niestety wygląda w praktyce. Dokładnie tyle czasu weryfikowali czy są odpowiedzialni za to zdarzenie. Roszczenie za naprawę zapłacone w całości, utrata dochodu wypłacona zgodnie z naszym wyliczeniem, stawka za wynajem pojazdu zastępczego za VAN’a siedmio osobowego z automatyczną skrzynią biegów zweryfikowana do 121 zł. netto / doba. Niestety musimy ich pozwać – tak się nie robi ? Poszkodowanej to nie dotyczy. Ona już dawno wróciła do pracy, jedynie czekając dosyć długo za utracony dochód. 12 dni w domu mogła poświęcić dzieciom ? Zawsze to potrzeby poszkodowanego są najważniejsze. Zrobimy wszystko by zmaksymalizować jego korzyści.