TRÓJMIEJSKA
STREFA SZKÓD

TRÓJMIEJSKA
STREFA SZKÓD

KATEGORIA

Pojazdy

KLIENT

Elżbieta

DATA UKOŃCZENIA

9.12.2019

Słupek przy hotelu

TRÓJMIEJSKA
STREFA SZKÓD

TRÓJMIEJSKA
STREFA SZKÓD

TRÓJMIEJSKA
STREFA SZKÓD

TRÓJMIEJSKA
STREFA SZKÓD

TRÓJMIEJSKA
STREFA SZKÓD

TRÓJMIEJSKA
STREFA SZKÓD

Piątunio, godzina popołudniowa. Kierowcy TAXI na co dzień mają wiele wyzwań, aby skutecznie obsługiwać swoich klientów i przetransportować ich bezpiecznie. Ale niestety, nawet po największych starań nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkich zagrożeń czyhających na drodze. Tym razem przydarzył się naszej poszkodowanej sytuacja patowa. Jechała pod prestiżowy hotel na śródmieściu, ale wjazd pod niego był możliwy po schowaniu słupka w podłoże i zapaleniu zielonego światła. Niestety, słupek nie schował się do końca i jej samochód ucierpiał.

Gdy otrzymaliśmy zgłoszenie, od razu przystąpiliśmy do działania. Najpierw, zorganizowaliśmy holowanie pojazdu na warszat, aby został dokładnie zbadany i naprawiony. Dlaczego? Ponieważ musiały zostać wymienione nadwozie, osłony, miska oleju, a dodatkowo należało dokładnie weryfikować czy wynikła szkoda to wyłącznie z winy poszkodowanego.

Kiedy przyjechaliśmy na miejsce, dyrektor hotelu był zaskoczony i oświadczył brak swojego numeru polisy. Nie przeszkodziło to nam w błyskawicznym tempie dostarczeniu naszemu klientowi samochodu zastępczego. Takie działanie pokazuje jak wyjątkowo liczymy się z potrzebami naszych podopiecznych.

Pomimo braku polisy ubezpieczyciela, zgłosiliśmy szkodę i od poszkodowanej uzyskaliśmy stosowne pełnomocnictwa. Aviva zdecydowała się wykonać oględziny, a my mieliśmy cierpliwie czekać. Finalnie, po 7 dniach otrzymaliśmy akceptację kosztorysu, a po dalszych trzech dniach mieliśmy już wszystkie części.

Naprawa trwała kolejne 12 dni, a my dbaliśmy o każdy szczegół, tak by jak najszybciej przywrócić poszkodowanej komfort. W końcu, dokumentację do naprawy i na roszczenie za utracone dochody wysłaliśmy do ubezpieczyciela. To, co działo się dalej, zasługuje po prostu na szacunek. Ubezpieczyciel wypłacał środki po 68 dniach, co oznacza, że analiza szkody i jej całkowite rozliczenie zostało zrealizowane profesjonalnie i bez zbędnej zwłoki.

Co więcej, szkoda została zapłacona w całości, zgodnie z wyliczeniem utraconych dochodów naszej poszkodowanej. Pamiętamy także o tym, że stawka za wynajem pojazdu zastępczego za VAN’a siedmio osobowego z automatyczną skrzynią biegów została zweryfikowana do 121 zł. netto/doba. Można by powiedzieć, że to „po prostu” sprawne działania naszej kancelarii, ale my uważamy, że jest ono wynikiem wieloletnich doświadczeń naszych specjalistów oraz przede wszystkim zrozumienia potrzeb poszkodowanych, a nie tylko ich sytuacji.

Świadcząc usługi, zawsze staramy się maksymalizować korzyści naszych klientów. Wierzymy, że pozytywny wynik z zakończonej naprawy oraz wypłacenie wszystkich roszczeń, pozwoliły naszej poszkodowanej wrócić do normalnego życia. Mniej czasu w domu, a więcej czas dla dzieci. Tak to właśnie wygląda w praktyce, gdy każdy ze stron stara się pozytywnie rozwiązać nieprzyjemną sytuację.

Bezpłatna Pomoc Dla Poszkodowanych - Problem z Ubezpieczycielem Aviva Rozwiązany

KONTAKT

Zakres obsługi

Potrzebuje pomocy
01

Zgłoszenie szkody

Rejestracja incydentu, inicjowanie procesu odszkodowawczego
02

Dochodzenie roszczenia

Prowadzenie działań w celu uzyskania odszkodowania
03

Naprawa pojazdu

Organizacja i nadzór nad naprawami uszkodzonego pojazdu
04

Ustalenie odpowiedzialności

Określenie strony winnej wypadku
JESTEŚMY DLA CIEBIE

Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Ci jak największe korzyści!

Kontakt

Wyślij nam zgłoszenie!

Krok 1/2
Cześć!
Jesteś o krok od rozwiązania Twojego problemu!
Potrzebujemy tylko kilku Twoich danych, by pomóc Ci skutecznie.
Skupiamy się tylko na Twoim przypadku
Twoje dane są u nas bezpieczne
Kontakt tylko w Twojej sprawie
Poznajmy się - Wpisz swoje imię
Krok 2/2
Pod jakim numerem mamy się skontaktować?
Na jaki email mamy się kontaktować?
Zatwierdź nam proszę zgodę na kontakt
WSTECZ
DALEJ

Gotowe!

Mamy to! Zaczynamy.
Oczekuj na kontakt od nas.
Oops! Something went wrong while submitting the form.